среда, 25 ноября 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія.

У цьому модулі ми обговорили  засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань.
Ми обговорили приклади учнівських робіт та ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання;
проаналізували можливості самоцінювання;
Продовжила доопрацювання плану оцінювання;
створила форми для підсумкового оцінювання;
переглянула та оцінила приклад учнівської роботи. Не згодна із запропонованою шкалою!

Важливою була інформація про можливості ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Дослідження  вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
Це непросте завдання і є варіанти його вирішення. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий