четверг, 26 ноября 2015 г.

Модуль 9 . Рефлексія.


При навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко тримати постійний контроль та нагляд за ними.Тому необхідним є сприяння розвитку їх самостійності у навчанні, тобто самоспрямованість.  Важливим є  навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні – важлива життєва навчальна мета для учнів різних здібностей та навчальних потреб. Ця навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні - є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі. Дійсно, учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено зможуть використати відповідні технології для успішного завершення завдань. Навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно від вчителя та інших дорослих розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.
 Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
З цими педагогічними технологіями ми і працювали сьогодні. Створила приклади використання різних технологій для оцінювання роботи учня і забезпечення диференціації навчання. Дізналася про нові інтернет-ресурси, які можливі у використанні в моїй роботі. Це сьогодні найголовніше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий